تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت


پایان نامه مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و كاركنان در بهبود روابط ك

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو


چكیده:این تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:1-    فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند 2-    فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود3-    فرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است4- 

ادامه مطلب  
پروژه مهندسی صنایع، مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو


چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است فرضیه چهارم: مدیران در جریان تصمیم‌سازی از نظر كاركنان بهره

ادامه مطلب  
بررسی مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت


چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:1-         فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند 2-         فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود3-         فرضیه سوم: برگزاری ج

ادامه مطلب  
دانلود مقاله کامل درباره اقتصاد ایران


      لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه :33 بخشی از متن مقالهچکیده :امروزه بنگاه های اقتصادی كشور در فرآیند جهانی شدن و پیوستن به منظومۀ تجارت جهانی كه پیوستنی كه چندان نیز از روی اختیار نیست با چالش های بی شماری مواجه هستند . حضور در بازار های جهانی و حتی باقی ماندن در بازار های داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرت مند است و با توجه به گسترش و پیچیدگی اهداف ، فرآیند ها و ساختار سازمانی در صحنۀ رقابت ، سازمان هایی می توانند به بقای خود ادامه دهند كه نسبت به خواسته ها و انتظارات مشتریان و ذینفعان پاسخگو باشند ، همچنین به سود آوری و ثروت آفرینی به عنوان شاخص های كلیدی و برتر سازمانی توجه كنند .      مدلهای تعالی سازمانی یا سر آمدی

ادامه مطلب  
دانلود پروژه تدوین اجرای مدل تعالی سازمانی برای گمرکات کشور


در این پژوهش با توجه به شاخص های مورد نظر در مدل تعالی سازمانی 9 سوال و فرضیه تبیین شد.  در تحقیق حاضر نیز برای گردآوری و تدوین ادبیات مربوط به موضوع تحقیق و بررسی سوابق تحقیق، از روش کتابخانه ای استفاده شده است. بدین منظور، از کتب و مقالات موجود در کتابخانه ها و مقالات موجود در اینترنت و همچنین پایان نامه های فارسی انجام شده در زمینه موضوع تحقیق، استفاده شده است. بنابراین به منظور بررسی مدیریت عملکرد در گمرکات کشور با چند نفر از خبرگان و اساتید و تنی چند از کارشناسان مصاحبه شده است. لازم به ذکر است با توجه به مصاحبه های مختلفی که انجام شد معیار های دیگری به معیار های دیگر که در فصل دوم به آنها اشاره شده بود اضافه شده است. زیرا اینگونه معیار ها نیز جزو آن دسته از معیارهایی می باشد که برای مدیران و کارشناس

ادامه مطلب  
مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات201 فهرست مطالبعناوین صفحهفصل اول (مقدمات و كلیات) مقدمه اهمیت موضوعتعریف موضوعبیان مسئله فرضیات تحقیق اهداف مطالعاتی تاریخچه مطالعاتی تاریخچه كارخانه تعریف اصطلاحات فصل دوم (مرور مطالعاتی)بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل EFQMبررسی اجمالی معیارها در مدل EFQM بررسی اجمالی منطق RADAR و فرآیند كلی ارزیابی در مدل EFQM بررسی اجمالی رهیافتهای مختلف خودارزیابی در مدل EFQM تشریح مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل EFQM معرفی مفاهیمسطوح مختلف سرآمدی در مفاهیم بنیادین مدل EFQM آشنایی با حوزه‌ها و معیارهای مدل EFQM تشریح معیارها و زیر معیارها در مدل EFQM به انضمام توضیحات تشریحی ساختار مدل EFQM‌‌منطق RADAR و جایگا

ادامه مطلب  
مدل برترEFQM


تحقیق در مورد مدل برترEFQM  تاریخچه EFQM دهه ١٩٨۰ : تلاشهای کیفیتی در آمریکا و ژاپن به صورت جنبشی سریع در قالب دمینگ پرایز و مدل مالکوم بالدریج آغاز شد. ١٩٨٨ : روسای ١٤ کمپانی اروپایی گرد هم آمدند تا پایه ای اروپایی برای مدیریت کیفیت ایجاد کنند. EFQM به صورت رسمی در ١٥ سپتامبر ١٩٨٨ در بروکسل در قصر ییلاقی وال دوچس بنا نهاده شد ؛ جایی که سی سال قبل انجمن اقتصادی اروپا شروع به کار کرده بود. روسای شرکتهای بوش ، بی تی ، بول ، سیبا-جیگی ، داس ساولت ، الکترو لوکس ، فیات ، کِی ال ام ، نستل ، اُلیوتی ، فیلیپس ، رنو ، سولزر و فولکس واگن در این جلسه مهم حضور داشتند و بنیانگذاران اصلی  EFQM شدند. ١٩٨٩ : در ١٩ اکتبر ١٩٨٩ در مونتریوکس ، مبانی (ماموریت) ، دیدگاه و اهداف EFQM رسماً معرفی شدند. سند خط مشی ای توسط ١٤ رییس شرکتهای بنیانگذار و ٥٣ شر

ادامه مطلب  
مدل برتر EFQM


مدل برتر EFQM EFQM از ابتدای لغات زیر گرفته شده است:" اساس مدیریت کیفیت اروپا "مدل برتر یک قالب کاری کلیدی است که در رقابت بین سازمانها صرفنظر از ناحیه ، اندازه ، ساختار یا کمالشان به آنها کمک میکند تا در رقابت بین سازمانها موفق تر باشند.سازمانها برای (تحکیم) موفقیتشان نیاز به برقراری سیستم اختصاصی مدیریتی دارند ؛ و EFQM مدل برتر، یک ابزار کاربردی برای کمک به آنهاست تا بسنجند در کجای راه موفقیت هستند و به کمک آن چاله ها و مشکلات (موانع) را درک کرده و راه حل ها را شبیه سازی کنند (شرح از دایرةالمعارف ویکی پدیا).این مدل از چهار جنبه کلیدی است:١- به عنوان قالب کاری ای که به سازمانها کمک میکند تا دید و اهداف آیندشان را به شکلی قابل لمس و اندازه گیری متعالی سازند٢- به عنوان قالب کاری ای که میتواند به سازمانها در شناخت و درک حقیقت تجارتشان ، پیوندهای سازمان ، ا

ادامه مطلب  
مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن درشركت فنی فتح


 فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات118 فهرست مطالب صفحهتاپ چارتچارت سازمانیتاریخچه شركت 1مقدمه 3تاریخچه مدلهای سرآمدی كسب و كار و جوایز كیفیت 6تاریخچه بنیاد اروپایی مدیریت كیفیت و مدل سرآمدی EFQM 10مدل سرآمدی EFQM دریك نگاه 13بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدی درمدل EFQM 13بررسی اجمالی معیارها در مدل EFQM و نحوه امتیاز دهی 16منطق رادار 21ابزارها و تكنیك های EFQM 26رهبری: 26ابزار1/ پرسش سوالات مؤثر بازنگری ابزار 2/ مدیریت مبتنی برگشت زنی ابزار 3/ مهارت شنیدن اثر بخش ابزار 4/ مربی گری خوب و اثر بخابزار 5/ ایجاد یك بیانیه ماموریتابزار 6/ ایجاد بیانیه چشم انداز ابزار 7/برنامه ریزی تغییر ابزار 8/ تجزیه و تحلیل میدانی نیروابزار 9/چگونگی كمك به كاركنان در هنگام تغییر ابزار 10/ استراتژی شراكت بزار 11/كنترل تضاد ابزار

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi